Хладно и зимско вријеме прати сезона досадних вируса и прехлада који нам знатно отежавају функционисање.

Познато је да је слаб имунитет један од кључних разлога за добијање вируса, док одабир намирница утиче на то какав ћемо имунитет имати.

Намирница коју већина нас свакодневно конзумира има велики утицај на имунитет, а да тога нисмо ни свијесни. Нутриционисти све чешће упозоравају на штетност шећера по наш организам, те да би требало да га сведемо на минимум.

Познато је да је слаб имунитет један од кључних разлога за добијање вируса, док одабир намирница утиче на то какав ћемо имунитет имати.

Намирница коју већина нас свакодневно конзумира има велики утицај на имунитет, а да тога нисмо ни свијесни. Нутриционисти све чешће упозоравају на штетност шећера по наш организам, те да би требало да га сведемо на минимум.

Такође, љекари подсећају да је од пресудне важности за јак имунитет да уносимо довољну количину течности. Старо добро правило, од две литре воде на дан примјењујте и током зимских мјесеци. Не чекајте да осјетите жеђ, јер постоје мишљења да је тада тијело већ дехидрирало, већ воду треба да пијете чешће и то по неколико гутљаја, па правите паузу, па онда поновите то, чак и када не осјећате жеђ, пише Лепа и Срећна.